Marlene Holmgren
Kundservicemedarbetare – KundserviceVad gör du som kundservicemedarbetare på C4 Energi Marlene?
Min främsta arbetsuppgift är att serva våra kunder via telefon, genom att svara på e-post och vid besök i vår reception på Industrigatan 72. Jag sköter även en del administrativa uppgifter så som att exempelvis ta emot beställningar av fiber och skicka ut avtal när det närmar sig leverans.
Hur ser en arbetsdag ut för dig?
Mina arbetsdagar kan se olika ut men oftast börjar de med att jag startar upp datorn och sätter igång alla system innan vi öppnar kundservice klockan 8. Jag besvarar e-post som kommit in och hanterar inkommande post. Sedan är det kunderna som styr hur min dag blir, jag svarar på samtal via telefon och tar emot besök i receptionen.
Hur trivs du med jobbet?
Jag trivs väldigt bra på jobbet både med mina arbetsuppgifter och mina kollegor.
Några av mina kollegor
Om C4 Energi
C4 Energi ägs av Kristianstads kommun. Koncernen består av tre bolag C4 Energi AB, C4 Elnät AB och Kristianstads Biogas AB.
Energibranschen är en växande framtidsbransch där behovet av kompetent personal är stort. På C4 Energi är arbetsmiljö och personaltrivsel en prioriterad fråga och något som företagsledningen jobbar aktivt med.
2024 tilldelades C4 Energi Certifikatet ”Excellent Arbetsgivare 2024” vilket är ett kvitto som visar att vi är på rätt väg.
—Den här utmärkelsen är glädjande. Men än är vi inte klara utan vi fortsätter jobba för en glad arbetsplats som bygger stolthet och samhörighet, säger Malin Nilsson, HR-chef på C4 Energi.
Det går bra för C4 Energi och det är tack vare våra medarbetare och kunder som väljer oss för våra trygga och miljövänliga produkter och tjänster.